Finns inget annat att säga än: Detta är lycka!

Hittade denna videon på en tjejs blogg (HÄR har ni den, riktigt bra). Ni kommer inte kunna hålla tårarna tillbaka, jag lovar. Och blir ni inte ens tårögda så är det något fel på er. :)
Själv satt jag nyss och skulle äta frukost och så klickade jag igång denna. Det gick inte äta.

Lyckan som visas i denna video är... Ja, den är nog oslagbar på många sätt. Det går nog inte föreställa sig hur det känns när ens ex. far/bror/pojkvän kommer hem efter ett krig. Så jävla vacker.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag kan ju inte påstå att jag inte grät lite, haha!

2010-11-12 @ 08:29:15
URL: http://jasminejohanssons.blogg.se/
Postat av: Robin

samma här:P

2010-11-12 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback