Förlåt för fan.

För att jag inte uppdaterat. Jag har verkligen inte orkat. Men en kort sammanfattning av gårdagen kan jag väl ge er i alla fall.
Var med Markus, gjorde oss i ordning för festen hos Andreas Melin (Bugg-kungen!). Åkte och hämtad en Mattias i Bolmen någonstans, tillbaka till Ljungby till Andreas och där drog festen igång. Mot 12-tiden drog vi oss ned på stan till Harry's. Och där blev jag förbannad som fan, dock utrett nu, när de stängt beställde jag och Johnny pizza sen körde hans snälla syster hem oss till honom. Där drack jag en massa god apelsinjuice, gick och la oss och sedan vaknade vi vid 11 idag och tittade på en film och lite till och jag drack säkert en liter cola. Haha! Men cola har fan i mig aldrig smakat så gott! x)
Vid 14 åkte vi till stan så jag tog bussen hem vid 14.30, duschade och åt jävligt god spagetti och köttfärssås.

Nu sitter jag här och har ingen att vara med för att de gör det ena eller det andra och jag är så sällskapssjuk så jag snart dör! :( Kom hit med er. Snälla. Jag kan bjuda på kaffe och kaka. :)


Lägger in denna bilden på Andreas för han ser så glad ut och den får mig att le. :D
(misstolka inget nu... han är bara en nära vän.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback