Gah... Jag vill också ha jobb!

Det är inte nyttigt att sitta och prata pengar och jobb. Iallafall inte när man inte har jobb. Som jag. Haha! Med tanke på hur shoppinggalen jag är, hur mycket jag vill flytta hemifrån och sådär, så borde jag skaffa jobb. Sjukt att man ska vara så pengagalen och beroende av det, men allting i denna värld kostar ju. Inte konstigt att många människor är giriga och snåla.

Jag ska söka jobb när jag har tid på mig i stan. Jag tror det är bättre att gå till stället istället för att ringa. Det är inte alla som ringer tillbaka. Så... Ja, jobbsökning på G för min del nu då! Har lite annat att tänka på just denna och nästa vecka.. Hade jag fått välja så hade jag haft jobb för längesen, men vem vill ha en halvutbildad tjej från en linje som media? :P Det lät självkränkade, jag vet. Men det är ju sant. Vi får se hur detta går.

Av någon anledning känner jag mig stressad och det känns som att jag glömt något viktigt jag skulle göra eller liknande. Jag hatar den känslan. Åh! Jobbigt.

Orkar inte skriva mer nu. Ska även dricka kaffe nu innan jag dööööör!


Sophia Bush - snyggaste bruden


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är mycket bättre att gå dit! =)

2010-11-24 @ 13:32:26
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback