Hur fan ska man vara?!

Jahapp. Då har man sovit bort ett par timmar på en LÖRDAGkväll. känns bra. bara för att vissa personer har svårt för att höra av sig. ska kanske sova resten av kvällen också?

Bryr man sig aningen för mycket om vännerna - är man jobbig.
Om man sedan bryr sig mindre - är man egoistisk.

Hur fan ska man bete sig för att ingen ska klaga på en hela tiden och istället uppskatta det jag gör? Är trött på att hela jävla tiden försöka hjälpa och bry mig, men det enda som händer då är att alla blir sura. Jag får aldrig något tillbaka.

Folk borde ta vara mer på sina vänner som faktiskt BRYR sig om en, istället för att hacka ner på en för att man är 'jobbig' när man försöker vara en god vän.
Jag har alltid varit för snäll och det har fått sina konsekvenser nu - INGENTING tillbaka från dem som jag trodde mest på. Det är nu man märker vilka som är ens riktiga vänner.

Det är inte bara kärlek och förhållande som kräver ge och ta, utan vänskap också. Men det verkar som att vänskap inte är lika viktigt eller något.

FYFAN vad jag är på dåligt humör! Men blir bara så jävla ledsen när man försöker hjälpa till och så säger alla att låta dem vara i fred. Dålig stil enligt mig.


Vad begär ni att jag ska göra för att ni ska bli nöjda och faktiskt acceptera mig som jag är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback