Ibland hatar jag drömmar! Tur att musiken finns.

Än en natt drömmer man om att man har ett barn. Jag hatar det verkligen! :( Fjärde gången jag drömmer det nu på en vecka ungefär. Jobbigt som fan. men det är inte mycket jag kan göra åt det tyvärr.

Är trött som  fan. Vaknade först vid 11 idag, somnade om och vaknade vid 2. yay... Hela dagen borta ungefär. Jag känner mig fortfarande nyavaken. :P

Och nu till något helt annat; kärlek.
Jag älskar denna låten. Den är så fin, söt och romantisk så jag dör lite inombords. Haha! Nej då, men den är så jävla fin! Kolla själva. :o




Och denhär videon älskar jag också. Så härlig!

Nu ska jag visst äta. Det blir kött. mums!
Kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback