Inget att göra - facebook.com

Ja, har inget att göra för tillfället så sitter på facebook. Inget ös där precis, men bättre än att sitta rakt upp och ner. Väntar på att jag och Jenny ska fota en svets-tävling som industri-programmet har idag. Tur att Viktor tar med sig min kamera idag med, då kan jag ta kort med den (dock inte förrän halv 10 men). (Y) Skolans digitalkameror är inte speciellt bra, tyvärr. Tur att denna skolan är så pass modern att vi har minneskortläsare. Haha!

Vad händer annars idag? Vet inte. Skola, hem, ungefär. Det enda jag kan tänka på är på fredag. Då ska jag vara med Markus igen. Vi ska bada jacuzzi (stavning?) och sedan festa kanske. Han föreslog det i alla fall. Kommer bli så skönt att bada! Dock är den ju ute så kommer frya ihäl när man stiger upp. Men väl i vattnet så är det asvarmt. Blir att bringa kalla öl dit med. Yum!
På tal om honom så kom han ju till mig igår. Det var mycket trevligt! Vi tittade på lite filmer, pratade och hade det mysigt. Att ha det mysigt är inget man kan undgå om man är i mitt rum. ;) Sen bestämde vi att han skulle sova hos mig för jag ville inte att han skulle hem runt halv 11-tiden, så han stannade kvar. Vi somnade vid 12-tiden ungefär och vid 05.15 ringde mitt första alarm på mobilen och båda blev helt klarvakna. Han var tvungen att köra från mig vid 05.30 för han skulle hem innan jobbet vid 7. Den kvarten blev mysig. Låg nära varandra och bara snoozade. Helmysigt! När nästa alarm ringde vid halv 6 så flög han upp, klädde på sig, sa hejdå, kramade mig sen åkte han. :( Men men! Han finns på sms som tur är.

Nu måste jag och Jenny kolla läget på industri, så får skriva senare igen.
Smsa mig! Tråkig heldag idag till halv 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback