'Lite' låtar jag gillar sådär. ♥

Jag fick en önskan att lägga upp fler låtar som jag gillar. Jag vet att svenska låtar var det som önskades, men måste faktiskt ha med lite engelska låtar. I alla fall ett par stycken som jag älskar. Enjoy!

 

Amanda Jenssen - Look what they've done to my song




Amanda Jenssen - Autopilot



Amanda Jenssen - Save me for a day



Amanda Jenssen - I choose you
Denna låten gav mig rysningar i hela kroppen och gråtfärdig. Så underbar.



Söder - Kärleksbekräftelse



Medina - Sagoland
Gah! Dör lite inombords varje gång jag hör den. Så jävla fin!



Anton & Affe - 26 december
Får rysningar. Så fin och så sorglig. En låt om tsunamin i Asien 2004.



An2n - Tillbaka igen
Oh, så bra!


Beyoncé - Broken-hearted girl



Gudde feat. Atle - Låten om tuttar
En favorit i repris. ;D


Här kommer ett par engelska låtar till. Mina riktiga favoriter for now. (a) Hoppas ni tycker om dem lika mycket som jag gör, för jag mer än älskar dem. Så härliga! :)

 


Kate Voegele - Angel



Kate Voegele - 99 times



Bethany Joy Galeotti - If you're missing (come on home)
Älskar den. Man måste höra denna ett par gånger innan man kan gilla den, måste jag erkänna. Men texten är jättesöt iallafall, om man inte gillar själva låten. ^^



Bethany Joy Galeotti - Flying Machine
Jag vet att jag tjatar med denna låten, men jag älskar den så jävla mycket!



Bethany Joy Galeotti - We belong



Haha! Så underbar video! Och lilla Jamie... ^^




Bethany Joy Galeotti - Ophelia
Hittade den alldeles nyss och jag älskar den redan. (;


Såååå! Nu har ni fått låtar så det räcker för dagen. Elleeer? ;) Nu ska jag lyssna på musik själv på spotify och bara ... göra ingenting för det finns inget att göra. Kan lite gärna åka hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt =D

2010-11-10 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback