Nähe, inte vara med födelsedagsbarnet ikväll. Snällt!

Jag sitter här vid min dator och Louise sitter vid laptopen och tittar på One Tree Hill. Hon ska komma ikapp mig är det tänkt. Jag är bara på fjärde avsnittet och hon är nog på andra nu tror jag, sen kan vi se resten ihop. :) Men jag var ändå inställd på att hitta på något roligt ikväll eftersom Andreas fyller år men NEEEEJ, då drar han och Joel till stan istället utan att säga något. Jag och Louise har presenter och allt... Snällt... NEJ! Vi är ganska besvikna om man säger så. Men det vore roligt att få lite uppskattning iallafall. De ger inte oss presenter men vi ger dem. men men.

Jag vill festa och Louise vill vara hemma och sova. Inget bra sällskap. :P Så om någon vill hämta mig så är det lugnt. :D


Bild från i somras. Jag var brun då... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback