Ny header. Igen! :D

Jag var tvungen. Jag tröttnar snabbt på utseende-relaterade saker. Kommer sätta mig och fixa en till header inom en kort tid tills jag tröttnat på denna, då byts det igen. ^^  Däremot är jag nöjd med bakgrunden. Den är lagom mönstrad, lagom i färgerna och så söt. Hihi! Det är bara en sak som jag vill ändra, men har inte fått svar på hur man gör det än, så det ändras senare.

Söndag kväll... Vad gör man? Jag är bakfull och trött och jag vet inte vad. Firade Andreas igår som ni vet. Vi var i stan i Joels lägenhet och drack och hade trevligt. I början var vi Ljung, Andreas, Joel, jag och Robin men senare kom Niclas och två tjejer som jag inte vet riktigt vilka de var.
Vid 11 någon gång vart det utgång. Jag Andreas och Joel gick ned till stan och de andra åkte med Niclas. Tycker det var trevligt men fan så kallt det var! Är glad att jag hade jeans på mig. Iallafall. Jag och Robin ville in på Köket så vi gick in där men satans helvete vad mycket folk det var! Haha! De måste tjänat bra igår alltså. Där inne träffade vi Tuomas och vi pratade en stund och sen gick jag och han till Harry's. Där utanför träffade jag Markus Kronstedt. Vi gick in på Harry's och jag fick en drink av Markus, satt där och pratade med en annan vän till honom. När det stängde gick jag, Markus och hans jobbarkompis Anders ut tillsammans. Följde med Anders hem men gick snabbt därifrån (Markus 'räddade' mig. haha) när han drog hem massa killkompisar. Så jag och Markus fixade skjuts hem till honom istället och tittade på Fast and the furious-filmerna. Eller ja, försökte iallafall. Var bara lite ifrån att bada bubbelbad mitt i natten med men det gjorde vi inte. Vi somnade runt 5 imorse. Ganska lagom. xD
När vi vaknade i morse vart det väldigt segt. Speciellt hjärnan. Vi åt sedan nuggets som var asgoda. Och drack mjölk och julmust. Vi bestämde att vi skulle bada på fredag istället. Kommer bli astrevligt tror jag. Det var så längesen jag träffade Markus nu så det ska bli kul att bara umgås och snacka skit. Har saknat den lilla plutten!

Nu ska jag duscha och sedan göra koka kaffe, sätta på OTH tror jag och äta blåbärspaj som min mor gjorde igår. mums!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback