Oh så trött jag är!

Natten vart mysig. Mysigare än vanligt. Bara så ni vet.

Stressade upp lite över 6 innan och tvättade håret fort som fan, ser att klockan är över halv 7 och tänker "Fan. Jag kommer missa bussfan." Slängde i mig två skinksmörgåsar och frågar pappa om han kunde köra mig (börjar 09.40 idag) men nej det ville han inte. Ringer min kära mormor och hade en sån tur att hon ska in och handla vid 9tiden. Så hon hämtar mig vid 9. Skönt som fan. Hatar att stressa, det håller i sig hela dagen sen.

Ska vara med Robin Hammarström efter skolan idag med. Det kommer bli roligt, har inte träffat honom på evigheter känns det som! det kommer bli awesome.


Dampbild nr 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback