Om ni ska klaga på bloggen - läs den inte.

Från: Everyone
Är du konstant kåt eller? Är detta verkligen något att publicera och visa hur du är? 
Låter mer som S.L.A.M.P.A. Bra att skylta med det va?
Men visst, alla har olika åsikter. Tat lugnt bara. Och btw, du är riktigt jävla
kass på Photoshop.
och din header ser förjävlig ut. Just so u know.

Svar:
Man behöver inte vara 'konstant kåt' för att publicera sexnoveller. Herregud.
Och sen så är det så att man KAN faktiskt bara scrolla förbi novellerna
om man inte vill läsa dem.
Och vadå visa hur jag är? Jag har inte skrivit "åh detta älskar jag"
eller "fan detta vill jag göra".
Jaså jag är slampa? Då måste ju du, "Everyone", känna mig eller hur?
Annars slänger man inte ur sig en sådan kommentar.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen: Jag har INTE photoshop! :S
Jag vill veta exakt vad du syftar på
som tydligen är PS:ad. Jag gör om bilder i picnik och där kan man bara ändra färger osv.
Jag är fortfarande nybörjare på blogg.se när det gäller redigering av olika slag
så klaga inte.
Övning ger färdighet.

En sista kommentar: Ni som inte gillar min blogg, min header eller vad fan som helst,
behöver inte klicka er in här. Eller hur?
Framför allt inte gå in här och klaga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback