Roadtrip på G!

Em timme och 5 minuter har jag och födelsedagsbarnet Andreas pratat i telefon nu. Vi redde ut kvällens problem, misstag och allt vad det var. Vi har pratat om roadstrip. Vi vill göra en detta året någon gång och en i sommar. Min far vill att jag och 'Gänget' (jag, Andreas, Joel, Robin och Louise) ska skaffa oss en sliten, ful husvagn/husbil/minibuss och ge oss ut i Sverige på roadtrip och ha kul ihop. Det pratade vi om att vi borde göra. Bara jag och han vet om det än så länge men det löser sig. Haha! - Jag och Andreas vill iallafall göra detta, och är ingen annan med på det så vi det själva vafan. Haha!

Sitter och pratar med Lucas i Skype men han drar iväg hela tiden så jag får prata och cama med massa andra folk som är på detdär jäkla lanet. Haha! Ganska kul men ändå.

Tog flummbilder med camen för några minuter sedan. Här kommer dem. Haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback