Tisdagkväll - vad gör man?

Vad fan händer ikväll? Jag orkar inte sitta hemma framför datorn hela lovet och inte göra något! Jag vill festa, träffa vänner, åka någonstans.
Andreas var här innan men stack ganska snabbt med någon till Halmstad för att följa med till Biltema. Han sa att han kommer tillbaka hit igen men han har inte kommit än och han svarar inte på sms eller något... Jag har för fan tråkigt! Behöver sällskap! Får smsa Joel.

Och ja, jag ska lägga upp bilderna sen maskeradfesten så snart jag hämtat kameran hos Viktor.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åk bort till vänner som du inte har i stan för att hälsa på. Åk & bada på äventyrsbad elr vrf inte spelar laserdome elr en hel dags shopping.D

2010-11-02 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback