Överskottsenergi till salu!

Sitter här vid datorn. Igen. För omväxlings skull liksom, och lyssnar på Bethany Joy. Har också smått överskottsenergi så jag sitter och sjunger och dansar till musiken. :D Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Död åt... ja.

Ska man titta på One Tree Hill kanske? Egentligen vill jag inte det med tanke på att om jag gör det, så kommer serien ta slut snabbare. Såhär är det: börjar jag titta på det så slutar jag aldrig! Det blir bara avsnitt efter avsnitt och TJOFF så är säsongen slut. Det suger liksom. Men det var några dagar sen jag tittade på det så måste nog se iallafall ett par avsnitt ikväll.

-

Åh vad jag har saknat dig! Vi har inte träffats själva på ett halvår och ikväll var verkligen asrolig. Du stannade i och för sig inte så länge men. En bra pratstund hade vi och tog igen lite av tiden som gått förlorad. Jag hoppas allt löser sig mellan dig och flickvännen så att det sedan kan lösa sig mellan dig och mig med. Att inte få träffa dig känns så piss. Du är verkligen en av mina bästa vänner och älskar dig för den du är. Som jag sa innan till dig; du är speciell, och det gör dig inte onormal. Jag menade också det jag sa om att fler killar borde vara som dig. För du är en gentleman, osjälvisk på rätt tillfällen, omtänksam, smart och det bästa av allt: du kan lyssna och ta vara på det som betyder mest för dig.
Älskar verkligen dig vännen. Jag hoppas du väljer rätt val nu med allting så det löser sig. Det märks på dig att du inte mår väl. Jag håller tummarna för dig!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback