You girl, just pissed me off!

Fan att man ska behöva komma hem på glatt humör, loggar in på bloggen och har fått (ännu) en korkad kommentar så att det där glada humöret blir till förbannad. Så jävla onödigt att slänga ur sig det där. Att det är slampigt.
Är så jävla förbannad just nu! Kom aldrig in på min blogg igen. Det gör mig lycklig.

Varför kan jag inte bara få ha min blogg ifred och inte få en massa kommentarer om att jag är slampig, överkåt eller annat..? Jag begär inget mer än att ni som inte gillar mig, inte känner mig eller annat, låter bli att yttra er här. Snacka skit med era vänner om det istället eller vad  som helst. Låt mig sköta mitt. Jag vet hur sanningen ligger till, hur jag har det och hur jag är/beter mig. Så sluta skriva elaka kommentarer osv.

fuck you, have a good night.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Håller med, man behöver inte besöka nåns blogg om man inte ens gillar den, onödig energi från deras sida.

2010-11-08 @ 18:10:59
URL: http://andreapirlo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag känner inte dig men tycker din blogg är as nice att läsa =) läser den varje dag=) så onödigt av folk gillar man inte nåns blogg så besöker man inte den! ha det bra=)

2010-11-08 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback