OCH SÅ KOM SJÄLVASTE JULAFTON

Denna morgon vaknar man med ett leende på läpparna, tänker "äntligen julafton!", stiger upp och klär på sig myskläder och tomeluvan, går ut i köket och äter sedan en stor frukost med familjen och längtar tills kvällen kommer. För mig är det inte paketen som är det viktigaste. Det jag älskar mest med julen är känslan man får. Man får den bara en gång om året. Känslan är underbar. Jag hoppas bara inte jag är ensam detta året... (Jag skrev detta inlägget den 13 november så vi får se hur det är idag.)

Jag hoppas jag har tid åt mina vänner och de har tid för mig så man kan fira lite med dem med en öl eller två. Denna dagen vill jag dela med alla de som står mig nära.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback