ALICE GRAV

Det ser hemskt ut nu när vädret är som det är, men till våren och sommaren ska det bli riktigt fint med blommor och sådant. Kändes hemskt att se sin hund försvinna i jorden...

Den rosa scarfen fick Alice när hon var valp, så den fick följa med henne. Sedan var mamma kreativ än en gång och gjorde ett kors av ståltråd som hon band ihop. Jag tyckte det blev fint. Jag har varit på begravning en gång i mitt liv och detta var min andra. Jag gillar det inte. Inte alls. Speciellt inte när det är någon man älskar som begravs.


Jag hade inte systemkameran hemma idag så det fick bli våran dåliga digitalkamera, men ska självklart ta nya, finare bilder men systemo när jag får hem den. Och när det är finare väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback