GOTT NYTT... JUL?

Sean Banan – Gott nytt jul <-- Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör den låten, haha! Men den får mig att tänka tillbaka för lite mindre än ett år sedan, där i oktober, november och lite in i december. Då var jag ofta med Markus Kronstedt och vi hittade alltid på en massa roliga saker, flera gånger i veckan. Det är sjukt vad man kan sakna gamla tider. Det var väldigt speciellt för att han var verkligen den bästa vän jag hade då, nu året som gått så hade vi väl glidit ifrån varandra lite med tanke på att han har en flickvän sen ca ett år bakåt (som för övrigt är riktigt snäll och rolig att vara/festa med), men jag är superglad att jag fortfarande har honom som vän. Två andra låtar som påminner om den tiden är dessa: Manian – Loco och Manian – Ravers In The UK - Video Edit, de är grymma faktiskt. (:

Denna bild gjorde jag någon gång förra året, haha. En festbild från en av Anders Nordstöms fester. Den är lite småsöt men kanske lite överdriven. Men men. Som sagt, han var den bästa vännen för mig då och jag hoppas att våran vänskap aldrig tar slut. Faktiskt. (Smått pinsamt om Markus faktiskt läser detta nu men.. Haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback