HAR JAG SÖTASTE MAMMAN?

Jag tror nog fan det.

Jag kom på en söt idé inatt någon gång, att jag skulle skriva något gulligt eller uppmuntrande på en lapp och lägga någonstans där jag vet att min mamma tittar varje dag. Så jag skrev denna lappen till henne och lade den i badrumsskåpet vid hennes saker så hon skulle se den morgonen efter. Jag glömde bort lappen över natten och kom på det först för en halvtimme sedan att jag lade den där, men när jag öppnade skåpet så var den borta. Min första tanke var att hon antingen slängt den eller tagit med sig lappen till jobbet.

Tidigare idag när jag duschade så lade jag märke till att det låg en bläckpenna på hyllan i badrummet och tänkte "vad fan gör den här?" men glömde det lika snabbt igen. Men, så innan skulle jag hämta något i min sida av badrumsskåpet och gissa vad som låg där? Lappen. Det söta var ju att mamma hade skrivit på den tillbaka. Jag log också då. Det var då jag löste mysteriet med pennan på hyllan.

Du är så söt mamma!



Kommentarer
Postat av: .

Din mor kan inte stava till Already. :(

2011-12-07 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback