MY BIGGEST DREAM


Jag låter bilden tala för sig själv. You know who you are. Nu tänkte jag krypa ned i sängen med mina nya sängkläder, de är underbart sköna! Och söta. Innan det slänger jag på en film. Det får nog bli Dear John, den är så jävla söt. Hemsk också dock.

Imorgon blir det att baka julgodis och lussebullar med Natalie, det blev aldrig av i torsdags för vi var allt för trötta efter att vi ätit, haha. Men imorgon ska det bakas och det ska solas. Ännu en heldag med min fina väninna. I like. Ska bli gott med lussebullar och ja, det är lite sent för det egentligen med tanke på att det är Lucia idag men vad fan, ingen skada skedd. Sedan längtar jag tills på torsdag, fredag och lördag. Pardeeey på G alltså! Jag känner att denna helg kommer bli minst lika bra som förra.

Please get out of my head, i'm trying to sleep.
Butterflies, butterflies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback