LOVE ACTUALLY... IS.



Att jag aldrig hört denna innan! Den är ju hur mysig som helst, speciellt med Kelly Clarkson. Sådana här låtar är helt underbara att bara ligga och lyssna på. Texterna är oftast fina. Dock är detta en olycklig kärlek-låt, men den är fin på sitt sätt.

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Eftersom jag är ganska trött och för att jag anar att min man har somnat, så känner jag inte att det finns någon mening med att sitta uppe och göra ingenting. Men imorgon bitti blir det en mysig julfrukost med mamma och bror och vid halv 3-tiden går vi till mormor och morfar för att spendera resten av kvällen där. Supermyyyyyys!

SOVDAGS! OVERANDOUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback