MYSIGASTE DAGEN PÅ ÅRET ÄR SLUT

Hemkommen från mormor och morfar nu och är både mätt och nöjd över kvällens händelser. Lyssnar på Amanda Fondell på Spotify och njuter av livet for a moment. Har en underbar pojkvän som jag saknar som bara den men som jag får vänta med att få träffa tills imorgon (vi får se om jag överlever natten alltså!) Då blir det en jävla massa mys, pussar och julklappar. Gotta love it.

Nu ska jag slinka i min myströja och se på antingen 'Brokeback Mountain' eller 'Mask Maker' och chilldilla lite. Jag kommer lägga in alla bilder från ikväll på datorn men tror inte att alla kommer komma upp ikväll, men upp på FB ska de! Och ett par bilder till bloggen.

Puss och godnatt!






Nu fick ni två bilder iaf. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback