BANG BANG - SHE SHOT YOU

Fick ta en tablett idag för att lugna magen. Jag är som han kallar det "kärlekskrank" och jag var tvungen att ta djupa andetag för att det skulle sluta värka, men det gick ju nästan över till hyperventilera efter ett tag. Så mamma sa åt mig att ta en tablett som lugnar ned magen. Det är sjukt.. Som sagt; Psykisk smärta blir till slut fysisk smärta.

Nu har jag i alla fall dukat klart ute på altanen inför ikväll. Mina fina vänner kommer hit och firar nyår. Det känns så vuxet att göra såhär. Haha! Det låter säkerligen jättefjantigt när jag säger så, men mamma ska iväg till sina vänner ikväll och jag tar hit mina till huset så vi har huset för oss själva och det känns liksom... Jag vet inte, men +1 vuxenpoäng i alla fall. +1 poäng på en annan sak är att jag kommer dricka vin till maten, haha. Det har jag aldrig gjort innan. Well well, nu måste jag börja göra mig i ordning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback