TRAFIKSÄKERHET

Evanescence – My Immortal Är det bara jag som får rysningar i hela kroppen och tårar i ögonen av denna låt? Jag är inte så normal när man pratar musik för den kan påverka mig något extremt och denna låten är... Ja. Underbar. Tänker också på en video när jag hör den. Ni har säkert också sett den, den handlar om trafiksäkerhet och så är det en video med några klipp med möjliga bilolyckor och den är riktigt hemsk faktiskt. Lägger in den så ni får se. Man får en tankeställare när man ser den. Det är synd att kvaliten ska vara så dålig dock. Sitter och tittar på den nu och jag får gåshud över hela kroppen. Snälla titta på den. Jag börjar nästan gråta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback