VATTEN, VATTEN, VATTEN

Creds till mig! Har tänkt mycket på vad jag ätit och druckit de senaste dagarna, och jag har kommit fram till att jag är världsmästare på att småäta. Jag vill hela tiden äta något och det känns fan inte bra. Kan ta ett eller två storta glas med saft också. Och nu när jag tittar på film (No Strings Attached, skitbra film!) så känner jag suget... Så först tänkte jag ta ett glas saft men ändrad mig till att fylla en kanna med vatten och dricka det istället. Sen så har jag börjat försöka tänka på hur mycket jag äter. Är det en maträtt som jag tycker är väldigt god så äter man ju gärna mer fastän man är mätt, och det är också farligt. Så nu tvingar jag mig själv att sluta äta när jag är precis på gränsen till att vara mätt. Så.. Vi får se om detta kan hålla i sig, gör det det så kommer jag förhoppningsvis gå ned lite i vikt och ja, träning kommer också ingå. Har ju en förbannat rastlös hund att gå ut med så. (:

Nu ska jag fortsätta se på filmen.


Kommentarer
Postat av: Stefan

det är inget fel på dig sophie, du är världens vackraste och så säger jag inte bara för att jag tycker och tänker saker och ting om dig, utan det har med att göra du är vacker som du är tro mig jag säger det direkt från hjärtat, du är fin som du är. och kan folk inte acceptera att du är vacker då kan dom dra åt helvete från mig alltså

2011-12-11 @ 21:24:21
Postat av: MB

Sophie, om du är överviktig (vilket bilden tyder på) så pröva att äta 6 små måltider varje dag och rör på dig 1/2-1h varje dag.

Då kommer du in i ett normalt "schema" (:

2011-12-12 @ 00:42:11
URL: http://madeleineblomkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback