En månad till 19.

Exakt en månad. Jag sitter och kollar runt i bloggar och skit och försöker komma på vad man kan göra för något kul på sin födelsedag. Att fylla 19 är egentligen inget märkvärdigt, men jag vill inte ha "en vanlig födelsedag". Jag vill hitta på något, ha en fest. Jag är väldigt sugen på en maskerad. Vore det något som intresserar mina vänner? Frågan är bara vart man ska vara. Kanske i grillstugan igen? Som jag och Natalie var på våran 17årsfest? Får la se. En fest får det fan i mig bli i alla fall, jag vill inte vara tråkig. Men den får nog bli närmare sommaren så det är behagligt att vara utomhus och grilla och så. :)

Jag funderar nu på att göra mig i ordning för sängen och se klart på "The Perfect Man". Ska bara orka.


En bild från häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback