Jag har ett mysigt rum.

Titta själva. :D Eller ja, kanske inte mysigt i färger och sådär, men med inredningen och ljusen och allt. :) Jag vet att jag tar mycket bilder på mitt rum väldigt mycket, men är så sjukt nöjd. Det ser vuxet och stilrent ut. Och ännu är det inte klart! :o Sweet!
Det jag också vill visa med bilderna är tavlorna som kommit upp och andra smådetaljer som t.ex den där höga, svarta pinn-saken på det vita skåpet. Min mamís verk, som med så mycket annat. Hehe




Vänstra ramen: Hunden Lisa som vi hade när jag var liten. Till höger: Nuvarande hunden Alice tillsammans med Svinto, marsvinet vi hade. Så gulliga.








Kommentarer
Postat av: Henke

såg riktigt mysigt ut ju:) fina tavlor osv:) har du ingen stor go soffa lr ngt med?=)

2011-02-10 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback