Love her!



Ciara är både snygg, bra dansare och en underbar sångerska. Det var hon och denna videon som fick upp mina ögon för dethär med "killstil" på tjejer. Älskar denhär pojkflicka-stilen. Nu de senaste två åren har jag blivit mer tjejig av mig, men har fortfarande kvar lite av pojkflickan i mig. Jag har gärna baggyjeans på mig, mina mjukisar och sådär. Tycker om det. Det är mitt riktiga jag. Tjejstil med kjol och klänning är inte jag, trivs inte helt i det. Jag har det gärna på mig alltså, för det är kul att få kommentarer och sådär. Jag får mer uppmärksamhet i t.ex klänning och ibland känns det bra och det får mig att må lite bättre med (alla söta och snälla kommentarer alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback