Number 3 & 23.Vad kan det vara?

Ni som följer och har koll på One Tree Hill, ni förstår. Det är Lucas och Nathan Scotts nummer på deras baskettröjor. Och jag sitter på ebay och tänkte kolla om det gick att köpa dem och det gjorde det! Jag vill ha båda. Haha! Gah, älskar OTH. Jag kan nog klassas som en OTH-galning till och med. :o


Lucas's jersey.


Nathan's jersey.

DESSUTOM, så har redan avsnitt 13 kommit ut nu så jag ska nu se på det och sedan ska jag duscha av mig denna förjävliga bakfyllan jag har. Haha! Näe, det blev rätt galet igår. Och det höll på att gå åt helvete också. Först köper jag en drink och glömmer att ta tillbaka kortet när jag betalar så bartendern fick springa efter mig. Sen så tappar jag bort mobilen och störtlipar inne på toan i Stefans armar. (Tack Stefan för till tålamod). Jag lipar som en unge tills Stefan kollar toan en extra gång och då låg den där. Jävla tur. Men den var jävligt repig på displayen och även på det svarta. Fast hellre det än att den blivit stulen.
Innan vi stack ner till Köket; Jag slickade Labon på magen när vi körde Sanning eller Konsekvens med. En upplevelse. Haha! Och visiterade en som hette Sabina, Labon drack grogg från min mage, berätta en massa sanningar om sex (självklart) Haha! Men det var en väldigt rolig kväll. :D Tack Tommy och alla andra som var med.

Later! Nu ska jag se på one tree hill. puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

OTH-galning?? JAG MED :D Skriver om det på min blogg (http://bloggtjej.blogg.se) och skriver på Kanal5s OTH-sajt om det!

2011-03-05 @ 12:41:47
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback