Tatuering, tack!

Gud vad jag blev helt till mig när jag såg dessa vingarna. Tänk att ha dem över hela ryggen.. Gah så sexigt! Tycker det är extremt snyggt. Men nej, jag kommer absolut inte tatuera mig över hela ryggen. Men dessa vingarna hade jag kunnat tänka mig fast kanske.. 3 dm eller något, på ryggen. Jag skiter i vad andra tycker om tribal, för JAG tycker det är snyggt. Bara för att det är många som har det, så betyder det inte att det är en slags tråkig tatuering för det. Det beror ju lite på. Gör man en egen skiss på sin tatuering så kan den inte bli "som alla andra" även fast den tillhör tribal-familjen. Så det så! Nu fick jag det sagt också.

Just nu väntar jag på att Saw 3D ska bli klar så jag kan se den. I min ensamhet. Saknar Johan. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback