Arm in arm you were sleeping next to me

Andra jobbdagen idag och den gick skitbra! Allting gick som på räls känns det som. Igår kan man ju inte säga var en bra dag... Gjorde alla fel man kunde ungefär. Usch. Men denna dagen var som sagt bättre. Det positiva kör oftast över det negativa. I alla fall i detta fallet. Jobbar imorgon och torsdag också sen är jag ledig på fredag, midsommar. Så härligt. Den ska spenderas med vänner i Mellbystrand hos Louise. Jonathan kommer också. Jag vill att han ska komma nuuuu men det går inte. Imorgon hade varit nice. Annars kommer han på torsdag. Får komma hem efter jobbet till honom - bäst. Och detta året ska jag FAN ha en midsommarkrans! Det har jag inte haft på två, tre år. Dålig stil av mig.

Nu ska jag ta en dusch, är ju inte världens fräschaste brutta efter jobbet alltså. Stressar som fan utan att behöva det. :P Det irriterar mig att jag gör det för min hjärna flippar ur. Sen blir det nog ett par avsnitt av Gossip Girl. har blivit beroende av seriejäveln nu. Fan.

Hungrig är jag med. Gah. Jobbigt. Aja, dusch nu. Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback