Fullspäckad långhelg - yep!

Såhär har min långhelg varit än så länge:
Onsdag: Halmstad för att leta studentklänning med Andreas. Gick inte så bra. Men på kvällen träffade jag vänner och tog en runda i Ljungby.
Klicka på bilderna för att förstora dem.


Torsdag: Irlänsk pubafton i Hinneryd med bästa Emelie och Andreas, ölade lite. Träffade också min kurator där, onykter. KUL, haha!
Fredag: Öla litegrann, vara med vänner i stan och härja.
Lördag: Fest hos Kristian som var lyckad. Sedan blev det Harrys med Emelie sen blev det öltältet en stund med sång och fjant, haha. Sen sov jag hos Stefan och som vanligt hade vi roligt ihop. :) Så min helg har varit lyckad. :)

Klicka på bilderna för att förstora dem.

Idag söndag: Kom hem för en stund sedan runt 12tiden. Nu ska jag, mamí, bror och hans kompis åka till Mellby och inta sol-mode. Sweet. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback