Glasögonorm!

Har varit i Halmstad med mamí idag. Blev en liten tjejdag. Vi åt på Hello, ett matställe med mackor som "huvudmat". Det fanns inte Subway i Halmstad så.
Jag fick en skylt av mamma som jag bara älskar, fyndade ett par skitsnygga pilotglasögon också och så köpte vi studentpresent till Louise.
Vi åkte huvudsakligen dit för att gå till optikern, både jag och mamma och ja, jag behöver glasögon. Inte ett måste men t.ex när jag kör bil. Är närsynt på vänster öga och brytningsfel på höger. Köpte 2 par skiiitsnygga glasögon! Ett par snygga och ett par lite finare. Är jättenöjd. :)


De nya solglasögonen! :)


Den här skylten fick jag av mamma. :)

Några bilder från balen kanske? Alla var så fina!
(KLICKA på bilderna för att förstora!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback