No teasin', you waited long enough...

Igår vart jag och Stine på stan och letade efter studentklänning till mig. Vi slutade vid ca 09.30 så varför inte döda lite tid med att kolla igenom "alla" Ljungbys klädaffärer?  Provade fina hattar på Lindex också.. Eller nej, de vart inte så fina, man fan vad charmiga vi är. HAHA!
klicka på bilderna för att förstora dem.

Jag hade på mig min klänning (som syns på bilden ovan) och jag fck fin bränna av den. Not. Var ute från då 09.30 ungefär till 14.20 och jag hann bränna mig rejält den tiden. Har bränt mig på näsan, pannan, armarna, halsen och brösten. Tur att jag drog av axelbanden på klänningen, annars hade jag haft en ännu fulare bränna. :P Men varför oh varför får jag inte bruna ben?! De var lika mycket i solen som mina armar. Buhu...


Nu ska jag duscha och göra mig iordning för... jag vet inte. Jag vet inte alls vad som händer ikväll. Är ölsugen som ett aaaaas men vi får la se vad som händer. :)

OVERANDOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback