She filled her veins with lies

En liten rolig före- och efterbild på min balfrisyr. Haha!



Sitter just nu i skype med en viss Jonathan som är allmänt sur på sin dator. Har även druckit en god, kall öl och funderar på att ta en till - det är ju trots allt lördag, eller vad säger du Jonte? ;) Haha, jag är en elak människa..
Lördag och jag sitter hemma vid datorn. Inte okej. Blev erbjuden skjuts och fest av en person men nej, man svarar inte utan loggar ut från facebook. "Fuck * -_-' *" tänkte jag då. Så nu sitter jag är i skype med Jonte, inte alls tråkigt eller så, men är ju festsugen, det rycker i benen, vill dansa! :(

Kommentarer
Postat av: Paula

jag är fast i Skåne utan att känna någon = jag kan inte göra något... Om det fortsätter såhär kommer det kännas som en galet lång sommar! :/

2011-06-18 @ 23:36:43
URL: http://clickforflash.blogg.se/
Postat av: JONTEEEE

Så nu sitter jag är i skype med Jonte, inte alls tråkigt eller så, men är ju festsugen, det rycker i benen, vill dansa! :(



AHA NU E JAG TRÅKIG OCKSÅ :(

2011-06-19 @ 03:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback