The moment I met you

Hm, en viss Jonathan gjorde visst en "blogg-rape" hos mig när jag inte var hemma. Gör dock inget. Han är för söt. Saknar dig. Bli fredag snart?

Efter jobbet idag cyklade jag till Lina där mamma hämtade mig, köpte varsin milkshake och sedan körde vi till Halmstad för att hämta ut våra glasögon. Jag är jättenöjd! JAG KAN SE! Haha! Kommentera gärna vad ni tycker! Fint? Fult? (Har olika glasögon på blderna. De till vänster är de som kommer vara "de vanliga".)



Såhär kan det gå på jobbet om man inte passar maskinen. Haha! Lite kul. Sandra: Nu är det någon som kommer få skäll. Haha




Louise
och jag i midsomras i Mellbystrand precis innan Virvelvinden började. Satan vad kul det var, en riktigt rolig midsommar-tradition. :)
Här nedanför kommer en video från midsommar också. ^^ Vuxna, onyktra människor kan vara väldigt underhållande, haha! Och så ser man Jonathan med, snygg i sina röda byxor, hihi!
Sättet Mikael försöker få bilen att gå fortare är inte speciellt effektiv.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback