Det blåa klara vattnet, svårt att låta bli

Då var vi hemma igen. Gud vad skönt det var vid havet. Jag vill ju lätt dit igen väldigt snart. Jag och Daniel har även bestämt att ha grillfest vid havet någon gång väldigt snart. Hoppas det blir av snart för jag har aldrig varit/haft grillfest vid stranden, hehe.
Anyway. Jag blev lite bränd i alla fall. Ser äntligen en rand av bikinitrosan. Har även fått bort den värsta brännan på axlarna och det är bra. Nu ska jag klä på mig och vänta på att Daniel ska höra av sig, i så fall blir det nog ner till sjön och ta årets första dopp (för mig iaf). Om han tillåter och vill så kanske vi drar till Mellby ikväll med Eliasson och troligen ett par vänner till. Får la se vad som händer.

  • Jag tog med mig en 2litersflaska till havet och fyllde den med havsvatten. Vet ni varför? Jo, det ska hjälpa mig att bleka håret. Många vet redan om detta, i know, men saltet i vattnet bleker håret i solen och även solbrännan blir bättre av havsvattnet. Smidigt. :) Det man ska tänka på om man har havsvatten i håret är att det torkar även ut håret så glöm inte göra en inpackning för erat hår en till två gånger i veckan. :)


Tyckte om denna artikeln i Cosmopolitan. Tyckte det var så söta skäl av männen till varför de älskar att grilla:

  1. Leka med eld. Män har tydligen en extra dragningskraft till eld och vid grillning får de ju tillgång till detta.
  2. Det är han som bestämmer över maten. Yes, när det gäller grillning så älskar de att laga mat helt plötsligt. Sött! Och det faktum att han inte behöver göra annat än att sköta grillen och kan därmed köra med alla andra. Hm..
  3. Grillning är förlåtande mat. Om han inte kan laga mat så är grillning väldigt bra. Det enda han behöver göra är att vända på köttbitar tills de ser klara ut. Dock finns det män som inte kan det heller, utan man får säga - "Borde du inte vända på köttet snart?" -"Oj då! Jo, hehe!". Ungefär. ;) Haha!
Ni män är underbara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback