Vackert solkysst

Kom precis hem från sjön. Jag badade faktiskt, haha! Både jag och Daniel fegade först men till slut satt vi i vattnet. Jag hade inte ens doppat överkroppen förrän han hoppar på mig så jag blev helblöt. Inte snällt. Men det var skönt för brännan iaf. Jag smörjde in hela mig i solskyddsfaktor idag för att slippa bränna mig, men på ryggen nådde jag ju inte så har bränt mig på ryggen nu. Tummen upp. Men nu har jag varit duktig och smörjt in mig i återfuktande lotion med så jag inte börjar fjälla när jag väl fått fin färg. Duktiga jag! Jag hoppas på att håret har blekts lite idag, har haft i havsvatten idag också. Imorgon får det bli en lååång hårinpacking + att jag och min mormor ska prova göra frisyren jag tänkt till balen någon gång denna veckan. Hoppas hon kan det ännu, haha. :)

Cilla, Natalie, Joel och Andreas kom ned till sjön innan idag med när jag solade. Trevligt att träffa dem också, förutom att killarna bara var tvugna att blöta ner handduk, väska - rubbet. Men sånt är livet. :P

Nu hade jag tänkt dricka min kalla saft, sätta Gossip Girl på play och låta kroppen och huvudet vila efter denna dag. Ni vet, jag är inte van vid att cykla, så mina ben är helt slut! Men andra gången jag cyklade till sjön så stannade jag inte någon gång, det gjorde jag första gången dit idag, haha. Ja, jag har bääästa kondisen!

Imorgon äre skola igen. Ska bli både roligt och tråkigt. Roligt att träffa vännerna - Tråkigt att.. bara vara i den jäkla byggnaden. Ordet 'skola' har aldrig varit ett positivt ord i mina öron.

JAJA, whatever.
OVERANDOUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback