· boxi boxi

Kanske träffa Andreas ikväll och boxas lite. Jag tror jag kommer tycka om att boxas (dock bara på säck). Jag menar, alla som känner mig i princip har hört någon gång att jag en dag ska slå någon, alltså på riktigt. Men eftersom det aldrig blir något bra tillfälle för det (jag är väl för snäll eller nåt, gör helst aldrig småsaker till en big deal, hehe). Så att boxas kommer jag nog att gilla.
En annan orsak till att jag ska & vill börja boxas är för att jag behöver/vill träna och få slåss, haha. Bra orsaker tycker ju jag. Det är aldrig dåligt att veta hur man slår/sparkar. En dag behöver jag kanske försvara mig själv och då är detta en bra grej.

Nu ska jag duscha. Blev asvarm efter att ha lagat mat och dammsugit huset och även städat rummet grundligt.


Random bild. Älskar det gröna mot de ilsket blåa/gråa molnen. <3

i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback