Det hjärta som brinner

Ont i magen varje dag. Jag förstår inte vad det är. Det är väl ångest, saknad och rädsla eller något antar jag. Det är så mycket jag önskar att jag hade. Det är inte direkt saker som jag vill ha, utan mer känslor, glada känslor. Just nu är väl de flesta känslor ganska negativa om man jämför med hur jag brukar känna och hur jag brukar vara. Det jag vill känna är kärlek, lycka och trygghet. Jag hade velat känna det nu men det är svårt. Jag är stressad, singel och ensam känns det som. Stressad och singel är självklart men ensam.. Även om jag inte är ensam egentligen så känner jag mig ensam på grund av att jag inte har någon pojkvän. Det är liksom det där packet som en pojkvän har som gör en hel. Att få de viktigaste från personen som betyder mest, som älskar en och som kramar om en som att inget i världen kan skada en. Det är just den där trygghetskänslan som jag saknar något så otroligt mycket.

Får väl se hur framtiden blir. Just nu känns allting förvirrat och hjärtat och hjärnan tycker och känner olika saker. Allt är som ett virr-varr i huvudet på mig.

I magen flyger det så många fjärilar. I huvudet flyger så mycket tankar. I hjärtat vet jag vad jag känner och hur jag vill att min framtid ska se ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback