Don't care what they say

Jaha, ännu en dag har gått utan att något ovanligt/roligt har hänt. Är så trött på Ljungby. Jag vill härifrån. I alla fall från landet.

Nu har jag ju truckkortet fixat och jag har mopedkort, nu får det fan bli körkort också. Jag stör mig på att jag inte har en egen bil, utan en 480 som står i garaget som pappa envisas med att jag ska ha... Jag vill inte ha en Volvo, jag vill ha en Audi A3. Eller Mustang -66 men det kan jag ju glömma.

Imorgon efter skolan blire Harrys med vänner för ett par öl. Vi är ju lediga från onsdag eftermiddag till måndag. Skönt att börja veckan då med en kort tisdag.

Nu ska jag se avsnitt 13-18 av Gossip Girl så att man kan börja säsong 2.

Overandout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback