Flitig som en myra men skitig som en gris

Nu har jag hjälpt till i trädgården. Har främst burit en massa brädor. Har även flyttat plattor, däck, ännu mer brädor, skorttkärra, slängt mer brädor, flyttat en massa... Ja, det var jobbigt med tanke på att jag i princip hjälpt till i trädgården, HEHE! Så nu är jag jordig, smutsig, sandig, rivsår över armar och ben, skoskav av mina jäkla foppatofflor och mina fossingar ser ut som ett gatubarns. Grajer det hörrni, haha!

Mina fötter ser ungefär ut såhär:



Ass motherfucker! 0.o

 

Ärre bara för mig som blogg.se krånglar så att det inte går att kommentera osv?! Panik vafan! Säg till om ni inte kan kommentera mina inlägg, läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback