· gång och boxning på G

Nu har jag satt på kaffe åt mig, mamma och pappa. Ska bli gott, första koppen idag. Tänkte titta på G.I. Joe till kaffet, somnade igår när jag satte på den efter att jag varit ute och gått. Efter filmen går jag samma runda igen fast kanske lite längre idag.

Har träningsvärk i lår, rumpa och vrister idag från igår (och troligen från i lördags), haha! Där ser man hur "vältränad" jag är. ;) Men det ska det bli ändring på! Andreas ska träna mig i boxning också, dock inte i ring, utan bara säck. Men det kommer bli askul tror jag! Har tittat på flera fighting-filmer nu och är helt i extas när jag se de slåss/boxas. Underbar känsla!

Ledsen för kass uppdatering också, men har inte haft ork till att blogga.


Ny bild, jaaa. Känner mig mys idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback