I want you to fly with me

Nu ska jag först hänga in alla rena kläder i garderoben, sen duscha, sen lägga mig och se någon film. Det är verkligen en tråkig kväll ikväll. Kanske ska läsa lite på truck-teorin? Har 5 underbara timmars truckteori framför mig. Yaay.. Inte så roligt kanske. Och så är jag nervös inför truckförarkursen också. Och sedan själva jobbet. Jag hoppas fan det går bra, annars blir jag arg och frustrerad och då går allt nedåt ännu mera. Håll tummarna för mig, snälla.

Nu ska jag göra allt jag ska så jag kan krypa ned i min (söndriga) säng. Somnade på rörlig bild idag och DET är inte ofta det händer att jag somnar på lektioner. Drömde iofs väldigt mycket inatt om nazister, jobbet, att jag flyger och mycket annat. Var helt svettig när jag vaknade, hehe. Får se om jag håller på att bli sjuk eller om det var tillfälligt.

peaceout!




Kommentarer
Postat av: Jobes

Du har riktigt snygga händer och naglar ;)

2011-05-25 @ 23:41:31
Postat av: kungtummen

Sexig var namnet???

2011-05-26 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback