Onsdag eftermiddag

Yes, klockan är bara barnet av dagens skolgång och det suger. Kommer kanske sluta någon stund tidigare än halv 15.30 men det blir nog inte mycket tidigare. Sitter fortfarande med desa jävla studentinbjudningar med. Jag förstår inte varför min fantasi och idéer försvinner så fort jag behöver dem! Står helt stilla i huvudet nu. Får se hur resultatet blir sedan.

Kvällen kommer väl bli som alla andra kvällar; komma hem, äta något, datorn, film och sedan om igen typ. jag har så jävla tråkigt liv, jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli mer intressant på något vis. Ändringarna i mitt liv kommer inte förrän efter studenten då jag börjar jobba, tänkt börja dansa/sjunga igen, drar ut på roadtrip med några vänner och förhoppningsvis har en fin pojkvän, S.

Onsdag idag och imorgon åker min pappa in på operation för att steloperera tre ryggkotor. Får se hur det går, men jag önskar honom lycka till i alla fall.


Hahaha, vart bara tvungen. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback