· Rösta på mig i modelljakten, sötnos

Rösta på mig i modelljakten HÄR.
Klicka på 'Gilla'-knappen på profilen.

Nu är jag på bättre humör än vad jag var innan. Vet inte vad som gjorde det, men det var ju bra i alla fall. Tänkte ta något att äta nu. Vet dock inte vad jag är sugen på så kanske får bli en nutrilett? Hm. Sådant som märks.
Ska i alla fall slänga på G.I. Jane nu. Demi Moore är med i den, vältränad och snygg as hell (innan hon rakar av sig håret då). Rawr på henne! Efter det blire nog en skräckis som jag inte sett än; What lies beneath heter den tror jag, stavningen kanske inte är rätt men. Får se vad den har att ge.

Kan inte gå ut och gå heller! Så jävla frustrerande! Har ont som fan i benhinnorna, i själva smalbenen. Ändå har jag jättebra dansskor som jag köpte från dansen. Buhu... :(

Kan inte sluta tänka på dig, oavsett vad du tycker och tänker om mig. Jag vill vill vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback