Whatever the reason is

Har legat ute i solen lite idag, så himla skönt. Hoppas på att en bränna syns senare ikväll.  Nu ska jag sätta på kaffe åt mig, mamí och pappa, duscha och sedan blir det antingen Gossip Girl eller Teen Mom. Jag vet inte varför, men Teen Mom är mysigt att titta på. Det tär lite på en, man lipar lite då och då men vafan.

Lyssnar på Dirty Situation - Mohombi och Beautiful Monster - Ne-Yo om och om igen nu, haha. De är så bra. I mina öron är de låtarna inte uttjatade än, så jäkla bra! :D

Kollade nyss mailen med och hon har skickat min balklänning! Det blev en svart med röda prickar istället för lila. Nu kommer det bli lättare att hitta skor som passar. Nu tittar jag efter studentklänning och ja, jag har hittat ett par stycken som jag gillar och som heller inte är så dyra. Får se hur det blir. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback