· xoxo Gossip Girl

Tror jag ska ut och gå nu en runda innan det blir riktigt mörkt. Om inte träningsmaskinen är ihopbyggd i källaren. Sedan blir det dusch och fortsätta titta på Gossip Girl, är på andra avsnittet nu - Lovande serie! Måste ju ha något att se på när inte One Tree Hill går att se dag ut och dag in, haha. (a)

På fredag åker jag till Sebastian och stannar till söndag, hoppas på en händelsefull helg med oväntade, roliga saker i lilla Borås. Och denna gången ska jag INTE glömma ta med mig mina filmer som vi skulle sett förra gången, hehe.

Btw, har bestämt tatueringstid nu, typ. Pratade med Ola idag och han har sagt ja till att tatuera min arm så fort jag har pengar! Så jävla underbart! Längtar till den smärta som kommer ge mig detta bläck som föralltid kommer påminna mig om att kärleken finns där ute, men den är oförutsägbar och väntar bara på att hitta mig. Hela texten får ni inte än men en liten ledtråd är Romeo & Juliet; "Även kärleken som med sin bindel går..." Jag vet att flera vet texten egentligen, men den är inte så lätt att minnas. Sadface 4 u! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback