Sådan hund, sådan matte?


Min lilla vovve är morgontrött, precis som sin matte, hehe. Han och Alice brukar ligga var i sängen under täcket och njuta en extra timme innan de går upp. Sötehundarna mina!
Vaknade för ca en timme sedan. Vaknade till julmusik dessutom. Jävligt mysigt. Men automatiskt saknade jag en man vid min sida som jag kunde krama om lite extra när jag känner julmyskänsla i kroppen. Jag älskar verkligen julen, och den 24 oktober är det bara två månader kvar. Två lååånga månader känns det som nu, men de går förhoppningsvis fort. Har ett par favoritlåtar, men de absolut bästa är Hilary Duff – Last Christmas - Shakin' Stevens – Merry Christmas Everyone - Britney Spears – My Only Wish This Year och självklart originalet av Last Christmas - Wham! – Last Christmas - Single Version.

Nu ska jag äta en stor och god frukost med vaniljkaffe till och sedan får vi se vad som händer. Hoppas på att det blir Halmstad idag. Har 300:- på Gina Tricot som jag behöver handla upp, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback