Bite the bullet

Det är något fel på mig idag. Jag kan inte sluta vilja ha kaffe! Har druckit två koppar men vill ha mer, haha! Meeeeeeer! Kan inte sluta tänka på P heller för den delen... Jobbigt. Måste vänta ända till lördag innan jag får se honom. Lite långt dit tycker ju jag. Men hoppas tiden går fort dit. Bjuder på en sprillans ny underbar cambild med.

Ett litet sminktips: Det som är bra med svart ögonskugga är att man kan använda det som en slags eyeliner. Mycket lättare att lägga på än en eyeliner med, speciellt rinnande eyeliner som jag i regel brukar använda. Bara att ta en smal, kort pensel och lägga på utmed fransraden, ju fler lager, ju mörkare blir det. Det gör heller inget om det inte blir rakt när man använder ögonskugga som det blir av en eyelinerpenna/rinnande. Snyggt, ser extra sminkad ut men åh så enkelt! Och så på med mascara också då. (Ska visa vilken pensel jag använder till det i ett annat inlägg, en sådan borde alla bruttor ha hemma för den har hjälpt mig mycket i mina dar, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback